שירות וחווית לקוח בקטנה
אנו מזמינים אתכם לצפות בסדרת סרטונים קצרים בנושא שירות וחווית לקוח.
צביקה ביידא, סמנכ”ל שירות ולקוחות שופרסל מספר על הקשר שבין טכנולוגיה מתפתחת, חוויית לקוח, עובדים ויצירת ערך.
מתוך פאנל אתגרי הקמעונאות בעסקים, בחברה ותרבות הצריכה בעידן הנורמלי החדש. כנס RETAIL הדור החדש 2021.
צביקה ביידא, סמנכ”ל שירות ולקוחות שופרסל מספר על הקשר שבין האגפים בארגונים תפעולים מורכבים ועל הצורך בישום תרבות רכה במקום בו רווחת תרבות משימתית.
מתוך כנס השירות 2017 – מארגון ישן לחדש.
צביקה ביידא, סמנכ”ל שירות ולקוחות שופרסל על השירות האנושי ועד כמה הוא קריטי להצלחה של הקשר עם הלקוח גם בעידן המתקדם.
מתוך כנס RETAIL 2020 ועידת ישראל ה-12 לקמעונאות.