פודקאסטים

AT YOUR SERVICE פודקאסט

אנו מזמינים אתכם להאזין לסדרת הפודקאסטים בנושא שירות, חווית הלקוח והצרכנות מבית שופרסל. בפודקאסטים אנחנו משוחחים עם אנשים מעניינים מתחומים שונים על זוויות שונות הנוגעות לתחום העיסוק שלנו.

המטרה המרכזית שלנו היא להיות אנשי שירות טובים יותר, המכירים טוב יותר את הצרכן הישראלי. אנו שמחים לעמוד לשירותכם ולעזור לכל מי ששומע אותנו לקחת מהפודקאסטים מה שמתאים ונכון עבורם כדי להיות נותוני שירות טובים יותר.

כשתפעול צבאי ושירות רגשי נפגשים – שיח בנושא שירות, מנהיגות וניהול עם מנכ”ל קבוצת שופרסל איציק אברכהן

אז איך למעשה מודדים שירות? למה הקשר האישי עם מקבל השירות הוא הדבר החשוב ביותר? ולמה הקצב והקופאית בסופר יותר חשובים מכל טכנולוגיה חדשנית שתכניסו אליו.


לתת שירות גם עם המטקה בחוף הים – שיח על שירות, דוברות וחיים בעידן של רשתות חברתיות עם רני רהב

איפה עובר הגבול בין רן רהב היחצן ורני האדם הפרטי? למה הציבור הישראלי הוא החכם ביותר בעולם? למה הוא ממליץ למותגים להצטרף לטוויטר? מהו מדד השירות של אבא של רני? ולמה הוא חייב לענות לנייד גם אם הוא באמצע משחק מטקות בחוף הים בשישי בצהריים?

AT YOUR SERVICE
נגישות