ממוקד השירות לאולם המשפט – שיח על שירות וחווית לקוח בראי העולם המשפטי עם עו”ד חגית בלייברג

בפרק התשיעי בסדרת הפודקאסטים AT YOUR SERVICE IL שמחנו לארח את עו”ד חגית בלייברג – אחת מעורכות הדין המוערכות והמובילות בישראל, שותפה בכירה וראש מחלקת ליטיגציה תאגידית בגולדפרב-זליגמן עורכי דין.
בשיחה עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות שופרסל, מספרת עו”ד בלייברג על הדרך ארוכת השנים ומלאת הניסיון שעברה כמי שעוסקת בתובענות ייצוגיות, על רגעים משמעותיים שעיצבו אותה לבן אדם ולעורכת הדין שהיא כיום ועל תפיסת עולמה השירותית שמעולם לא חדלה מלהתקיים.

מה הן המלצותיה של עו”ד בלייברג לתאגידים בכדי להימנע מתביעות ייצוגיות? מה מבדל עורך דין טוב מעורך דין מצוין? ואיך נראה שימוש לרעה בתחום המשפט?
האזינו!



היי, הכתבה עניינה אותך?

  • 0 לא ממש
  • 0 כתבה מעניינת
  • 0 עניינה אותי
    מאוד!
כתוב ע״י
צביקה ביידא
לכתבות נוספות
AT YOUR SERVICE
נגישות