לבדוק מקרוב מה הלקוחות חושבים – שיח על חוות דעת, שירות והשוואת מחירים עם הדס דילאון

בפרק השמיני בסדרה אנו מארחים את הדס דילאון, סמנכ”לית חווית הלקוח ב’זאפ-גרופ’.
דילאון הובילה מספר תפקידי ניהול בכירים בשוק התקשורת בישראל, שדרשו ממנה לא פעם לנהל צוותים גדולים ומשמעותיים של נותני שירות.
בתפקידה הנוכחי אמונה דילאון על תחום חווית הלקוח בקבוצת זאפ וכחלק מכך על תהליכי המדידה והקשר ההדוק של הקבוצה אל מול הלקוחות.
בשיח עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות בשופרסל, מספרת דלאון על הצרכן הישראלי בעולמות האיקומרס, האם הלקוחות הישראליים אימפולסיביים או מבצעים קנייה מודעת? למה חשוב לקבל חוות דעת חיוביות ושליליות כאחד? איך מוודאים אמינות של חוות דעת על עסקים ושירותים? ומה לדעתה גורם לעסקים להצליח יותר, שיווק או שירות?
האזנה נעימה!



היי, הכתבה עניינה אותך?

  • 2 לא ממש
  • 0 כתבה מעניינת
  • 0 עניינה אותי
    מאוד!
כתוב ע״י
צביקה ביידא
לכתבות נוספות
AT YOUR SERVICE
נגישות