מחדר העבודות של אורה ועד חוויה אקדמית דיגיטלית – שיח על חווית לקוח ושירות באקדמיה של היום עם ד”ר איילת בן עזר

בפרק החמישי שלנו שיחה עם ד”ר איילת בן עזר – מנכ”לית המרכז הבינתחומי הרצליה ודירקטורית במספר חברות. ד”ר בן עזר המגיעה מעולם המשפט והאקדמיה, מאמינה שתחום ההשכלה הגבוהה מתקדם בצעדי ענק לעבר שיא הקדמה הטכנולוגית ביצירת חווית הלקוח של הסטודנטיות והסטודנטים.
בשיחה עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות שופרסל, מספרת ד”ר בן עזר על תפיסת עולמה כנותנת שירות לאלפי סטודנטים חדשים בכל שנה ועל השינויים שנעשו בשנים האחרונות בעולם ההשכלה הגבוהה.
אז איך משמרים את חוויית הלימודים של הסטודנטים למרות הריחוק בתקופת הקורונה? אילו שינויים נעשו בשנים האחרונות בבינתחומי? איך בכלל מודדים חווית לקוח בעולם האקדמיה? ומה לדעתה הגורם הראשי שעוצר אנשים מלהתקדם?
האזינו>>>



היי, הכתבה עניינה אותך?

  • 0 לא ממש
  • 0 כתבה מעניינת
  • 2 עניינה אותי
    מאוד!
כתוב ע״י
צביקה ביידא
לכתבות נוספות
AT YOUR SERVICE
נגישות