טכנולוגיה בשירות הלקוח – שיח על הובלת שינוי באמצעות כלים טכנולוגיים עם טל זייברט

השבוע אנו שמחים לארח את טל זייברט – ראש תחום חווית לקוח ב-’SAP’.
תחום חווית הלקוח, עולה בשיח הציבורי בעולמות הטכנולוגיים לא מעט בשנים האחרונות. הדבר גורם ליותר ויותר נותני שירות להפוך ערניים וקשובים לצורכי הלקוחות ולהתאים עבורם פתרונות מתקדמים.

בין הפתרונות הטכנולוגיים שמספקת SAP לשיפור ומדידת חווית הלקוח, מגוון כלים שמטרתם להגשים את היעדים העסקיים של נותני השירות מספר זייברט.
לחברה הפועלת ברחבי העולם ממשקים שונים המתאימים עצמם ללקוח בעת הגלישה באתר לאור הפעולות שהוא מבצע, כמו גם מערכת המזהה את הסיבה שבגללה הלקוח נטש את האתר ומייצרת פתרונות בלייב.
על כל אלו ועוד מספר זייברט בשיחה עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות בשופרסל.

🎙אז איך בעצם מודדים חווית לקוח בעולם טכנולוגי?
🎙איך מזהים מראש את צרכי הלקוח?
🎙ואילו יתרונות חסרי תקדים הכניסה הטכנולוגיה לתחום השירות?
האזינו!



היי, הכתבה עניינה אותך?

  • 0 לא ממש
  • 0 כתבה מעניינת
  • 0 עניינה אותי
    מאוד!
כתוב ע״י
צביקה ביידא
לכתבות נוספות
AT YOUR SERVICE
נגישות