בשבוע שעבר נודע על מותו בטרם עת של טוני שיי (Tony Hsieh), המנכ”ל המיתולוגי של חברת זאפוס (Zappos), שהלך לעולמו בגיל 46, לאחר שנפגע משריפה שפרצה בבית בו שהה מספר ימים קודם לכן. מעבר לטרגדיה האישית, מדובר באובדן גדול לעולם העסקי והצרכני, עם לכתו...
מיזם הצלת מזון, המשותף לשופרסל ולארגון “לתת”, פועל כבר שנה חמישית ומעביר מוצרי מזון ראויים למאכל לאלפי משפחות ובודדים הסובלים מאי ביטחון תזונתי. שיתוף הפעולה הזה, שכולו סולידריות חברתית, עושה רק טוב לכולם ידוע שהנתינה עושה טוב לא...
כמה חודשי קורונה הקפיצו את המערך בשלוש שנים. אבל עם כל הכבוד ליכולות הלוגיסטיות, לניטור הממוחשב, לרמפות הרובוטיות ולמשלוחי תרופות עד הבית, הכול יקום או ייפול ב-last mile. אסף וולנר, מנהל ההפצה בשופרסל אונליין כותב על השנה האינטנסיבית בכל הזמנים ועל...
המיזוג היה חלק ממהלך אסטרטגי: ליצור מרקטפלייס וירטואלי עם סל קניות אחד ובו מזון, טואלטיקה ואנטיביוטיקה. בדיוק אז הגיעה הקורונה, עם זינוק של 2000% בביקושים. שי אלמוג, מייסד אתר הפארם Bela מקבוצת שופרסל, משחזר את הדרמה הגדולה שהפכה את החזון לכורח...
הרבה בושם זרם בסניפים מאז שנולד מותג הפארם החדש. איך חוויית לקוח מפצה על נחיתות נדל”נית, מה עשתה הקורונה להרגלי הצריכה, ולמה המשלוח שלנו הולך להיראות אחרת לגמרי? אורי וטרמן משרטט את מהפכת הפארם, מתרופות עד הבית ועד לקנאביס בחנויות אורי וטרמן...
מפּגעי המסכות עד לבשמים מהאמירויות, ממותגי “עשה זאת בעצמך” עד הפיכת סניפי הפארם למוקדי בילוי, ולמה החיבור בין בית מרקחת לקוסמטיקה חזק היום יותר מתמיד. מנטורית הביוטי גליה חן תורן מספרת על הטרנדים החמים של הקורונה ועל מודל היופי החדש...