טכנולוגיה בשירות הלקוח – שיח על הובלת שינוי באמצעות כלים טכנולוגיים עם טל זייברט

השבוע אנו שמחים לארח את טל זייברט – ראש תחום חווית לקוח ב-’SAP’.תחום חווית הלקוח, עולה בשיח הציבורי בעולמות הטכנולוגיים לא מעט בשנים האחרונות. הדבר גורם ליותר ויותר נותני שירות להפוך ערניים וקשובים לצורכי הלקוחות ולהתאים עבורם פתרונות מתקדמים. בין...

ממוקד השירות לאולם המשפט – שיח על שירות וחווית לקוח בראי העולם המשפטי עם עו”ד חגית בלייברג

בפרק התשיעי בסדרת הפודקאסטים AT YOUR SERVICE IL שמחנו לארח את עו”ד חגית בלייברג – אחת מעורכות הדין המוערכות והמובילות בישראל, שותפה בכירה וראש מחלקת ליטיגציה תאגידית בגולדפרב-זליגמן עורכי דין.בשיחה עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות...

לבדוק מקרוב מה הלקוחות חושבים – שיח על חוות דעת, שירות והשוואת מחירים עם הדס דילאון

בפרק השמיני בסדרה אנו מארחים את הדס דילאון, סמנכ”לית חווית הלקוח ב’זאפ-גרופ’.דילאון הובילה מספר תפקידי ניהול בכירים בשוק התקשורת בישראל, שדרשו ממנה לא פעם לנהל צוותים גדולים ומשמעותיים של נותני שירות.בתפקידה הנוכחי אמונה דילאון על...

בעזרת השם והשירות – שיח על יזמות, שירות וחוויה בעולם החרדי עם מוטי אייכלר

מוטי אייכלר הוא איש עסקים ויזם חרדי הפועל רבות למען שילוב הקהילה החרדית בעולם התעסוקה. לפני מספר שנים הקים אייכלר לראשונה בישראל את ‘מרכז אחים’ – מרחבי עבודה משותפים לציבור החרדי וכן מוקדי שירות ייעודיים המעסיקים נשים חרדיות...

מחדר העבודות של אורה ועד חוויה אקדמית דיגיטלית – שיח על חווית לקוח ושירות באקדמיה של היום עם ד”ר איילת בן עזר

בפרק החמישי שלנו שיחה עם ד”ר איילת בן עזר – מנכ”לית המרכז הבינתחומי הרצליה ודירקטורית במספר חברות. ד”ר בן עזר המגיעה מעולם המשפט והאקדמיה, מאמינה שתחום ההשכלה הגבוהה מתקדם בצעדי ענק לעבר שיא הקדמה הטכנולוגית ביצירת חווית...

AT YOUR SERVICE
נגישות