ההתפכחות מתופעת ההייטקיזציה: שיעור במודעות עצמית

הימים כיום הם ימים של שינוי והתפכחות בזירת החברות הטכנולוגיות. תהליך זה בא לידי ביטוי בירידה חדה בשווי חברות ציבוריות ופרטיות ואף בפיטורי עובדים ובסגירת פעילויות של חברות, אשר נהנו בשנים האחרונות מצמיחה והתנפחות, שאפשרה חגיגה לכל מי שלקח איזשהו חלק...

שלום לתורים: העגלה החכמה של שופרסל ו-Shopic מביאה את הדור הבא של חוויית הקנייה

פתרון טכנולוגי, מבוסס מצלמות ובינה מלאכותית, מזהה את המוצרים כשהם מוכנסים לעגלה. הסכום המצטבר מוצג במסך מגע עם מבצעים בהתאמה אישית. בשלב הבא גם נדלג על הקופה יום שישי בבוקר, הקנייה הגדולה לשבת. דמיינו שהייתם יכולים להגיע לסופר ולצאת ממנו בלי לעמוד...

בשביל החברה, למען הפלנטה: כך נראית אחריות תאגידית

הלקוחות דורשים את זה, המשקיעים מחפשים את זה, וגם האקלים מזכיר לנו שאף ארגון לא פועל בחלל ריק. איך צריך להיראות דו”ח אחריות תאגידית? אילו ערכים ויעדים מציגה בו שופרסל? ולמה האימפקט החשוב ביותר שלו הוא בכלל על הארגון עצמו? הדו”חות...

לקחת משכנתה עם הארנק הדיגיטלי: המהפכה של פייבוקס. ראיון עם אבי צימרמן מנכ”ל שופרסל פיננסים

תשלום בסמארטפון במקום בכרטיס אשראי מפלסטיק זו כבר הבשורה של אתמול; פייבוקס הופכת את הארנק הדיגיטלי לפלטפורמה לשירותי הבנקאות והאיקומרס באשר הם. מנכ”ל שופרסל פיננסים אבי צימרמן מציג את הלֶדֶרמן החדש של העולם הצרכני. מהפכת התשלומים, שהגיעה...

לצבור בשופרסל, לממש במסעדה: מועדון הלקוחות SUPREME פותח עידן צרכני חדש

תוכנית חדשה לצבירת מטבעות וירטואליים שהשיק מועדון הלקוחות של קבוצת שופרסל חוסכת עד מאות שקלים בחודש למשפחה. ההצטרפות ללא עלות, יחס ההמרה משתלם מאי פעם, והמימוש יכול להיות מיידי – בתוך הרשת או מחוץ לה מטבעות במקום נקודות, יחס צבירה משודרג...

90% מהישראלים קונים אונליין, שליש מהרכישות ספונטניות

ההסתערות של ימי הסגרים דעכה, אבל רבים ש”גילו” במהלכם את הרשת ראו כי טוב ונשארו. מהן הקטגוריות המובילות? מי לא זוכר את נובמבר? ולאיזה טיפוס צרכני אתם משתייכים? תובנות צרכניות, שיווקיות וחברתיות מדו”ח האיקומרס השנתי של שופרסל. שוברים...

AT YOUR SERVICE
נגישות