בלוג

שירות סינגפורי – איך הם עושים את זה…

בסוף חודש אפריל האחרון ביקרתי במסגרת עבודתי בסינגפור. זה היה ביקורי הראשון במדינה הקטנה והמרשימה הזו. ביקור שהותיר עלי רושם אדיר בכלל, וכאיש שירות בפרט. לפני ביקורי בעיר-מדינה הזו, שמעתי לא מעט עליה אולם לא הכרתי את הדברים לעומק. זמן רב רציתי לבקר...

העתיד כבר כאן: הסיפור מאחורי שילוב טכנולוגיית AI בתהליך שירות הלקוחות של חברת התעופה KLM

כנראה שחברת התעופה KLM עושה משהו נכון, השירות המתקדם המוצע ללקוחותיה הוא מהבולטים לטובה בתחום שירות הלקוחות. שירותים כמו צ’יק אין דרך  WhatsApp ובחירת מקום לטיסה באמצעות צ’אט אוטומטי עושים טוב ללקוחות החברה, אחרת אין הסבר הגיוני...

שירות לקוחות למילניאלס – כל מה שחייבים לדעת

קרה לכם שנתקלתם בבעייה ונכנסתם לחפש ב Google אחר הפתרון? יש לכם בעייה עם שירות לקוחות של חברה ורצתם לפרסם על זה סטטוס זועם? אם השבתם על הכל בשלילה, אתם ככל הנראה לא חלק מבני דור המליניאלס – אנשים שנולדו בשנים 1980 -2000, דיגיטליים מאוד אשר אוהבים...

התפקיד החדש בתאגידים: אחראי על אמון הציבור

בעידן שבו סדר היום הציבורי נקבע בעיקר ברשתות החברתיות – קיימת חשיבות עליונה לקיומו של קשר קרוב ואמיתי של ההנהלה הבכירה של החברה עם הציבור, ועם מה שקורה “בתכל’ס” בעולם האמיתי. בארגונים רבים בארץ ובעולם השתרשה לאורך השנים פרקטיקה...

שינוי ארגוני מתחיל מלהסתכל למציאות בעיניים

כשארגון מתמודד עם תהליכי שינוי והתחדשות הוא חייב לוודא שיישמעו בתוכו גם דעות לא פופולריות, ובפרט כאלה שמשמיעות את קולם של לקוחות מאוכזבים, שהם אחד ממקורות הלימוד הטובים ביותר של הארגון. רבות נכתב בשנים האחרונות על המציאות שבה אנו חיים, על הצרכן החדש...

5 מגמות חמות שהופכות את שירות הלקוחות לחכם יותר

בשנה האחרונה נכנסו מגמות רבות בתחום שירות הלקוחות שאומצו על ידי מותגים רבים בעולם.  כמו במגוון תחומים, שימוש בטכנולוגיות המבוססות על בינה מלאכותית תופסות תאוצה ומגיעות גם לתחום שירות הלקוחות. המגמה הבולטת ביותר: מחשב שייתן מענה אוטומטי באופן...

כך תושיבו את הלקוח החדש בהנהלת החברה שלכם

הלקוח החדש מצפה מהתאגיד להיות ידידותי כלפיו, מצפה לקבל ממנו יחס אישי, אמין ושקוף – הוא מודע לעובדה שהוא בעל כוח רב ובעל יכולת השפעה גדולה. מהפכת הטכנולוגיה, התפתחות הדיגיטל, הרשתות החברתיות והכלכלה השיתופית, לצד התעוררות צרכנית ומשברים כלכליים...

 
 
 
 
 
 
נגישות