בלוג

למה בחרתי בעולם השירות וחווית הלקוח?

המסלול שהוביל אותי לתפקיד סמנכ”ל לקוחות ושירות בקבוצת שופרסל איננו מסלול שגרתי או רגיל. בניגוד למרבית הקולגות שלי, אני לא גדלתי בתחום שירות הלקוחות. במקצועי אני עורך דין. אני בוגר לימודי תואר ראשון ושני במשפטים ואת ההתמחות שלי עשיתי באחד מחמשת...

מהפכה של צריכה

מהפכה של צריכה. ראיון עם ארז שימחי, מנהל שופרסל אונליין

המסעדות נסגרו – המטבח נפתח: איך הפכה הקורונה את סל הקניות שלנו ואת חוויית המשלוחים והצריכה? מנהל שופרסל אונליין מספר מה נשתנה במקרר וחושף את הדרמה שהתחוללה מאחורי הקלעים של רשתות השיווק בין שלל התהפוכות שעברו חיינו בימי הקורונה, צריכת המזון והמוצרים...

Team Meetap שופרסל

Team Meetap יום עיון מקצועי בתחומי השירות וחווית הלקוח

בחודש פברואר האחרון, התכנסו מנהלי אגף לקוחות ושירות בשופרסל ל-Team Meetap, יום עיון מקצועי העוסק בתחומי השירות וחווית הלקוח. יום העיון כלל את הרצאותיהם של צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות בשופרסל על סיכום שנת 2019 ומבט קדימה, יועצת החדשנות...

תמונה מכנס שירות וחווית הלקוח 2019

כנס שירות וחווית הלקוח 2019 בסימן “שירות אנושי בעולם דיגיטלי”

בכנס השירות השלישי של שופרסל בשיתוף “כלכליסט”, דנו בשירות וחווית לקוח בעידן של AI, קולו של הלקוח, שירות בעידן השיימינג, שירות טכנולוגי מול שירות אנושי ואתגרי 2030 בעולם השירות. הדובר המרכזי של הכנס, ראג’ סיוואסוברמניאן, מנהל חוויית...

תמונה מכנס שירות וחווית הלקוח

כנס שירות וחווית הלקוח 2018

שופרסל בשיתוף “כלכליסט” קיימו את כנס השירות וחווית הלקוח בסימן “מעולם של מוצר לעולם של חוויה”, במסגרתו דנו המשתתפים במהפכת השירות בארגונים, ההשפעה המכרעת של השירות על תדמיתה של חברה, הפיכת השירות וחווית הלקוח לחלק בלתי נפרד...

תמונה מכנס השירות 2017

כנס השירות 2017

שופרסל בשיתוף עיתון כלכליסט, קיימו לראשונה בשנת 2017 את כנס השירות בסימן “שירות הלקוח בעידן החדש”. הכנס העלה על סדר היום סוגיות מרכזיות  בתחום הניהול והשירות בהן בין היתר, השפעת תהליכים פנים ארגוניים על השירות ללקוח, חדשנות...

ענקי הדיגיטל נעלמים כשיש תקלות

יש לעצב את מסע הלקוח כך שלאורך כל נקודות המגע, הצרכן ירוויח מהתקשורת זו ולא יחוש את המרחק והניכור האופייניים לאותם נותני שירותים דיגיטליים וגלובליים צביקה ביידא חברה שלחה לי באחרונה לינק למכירה מוקדמת של ספר שכתבה. החלטתי מיד לרכוש את הספר וביצעתי...

לפטופ עם נתונים

מדד השירות כתקן איכות

בשבוע שעבר פורסם מדד השירות של רשות שוק ההון, המדרג גופים פיננסיים המפוקחים על ידה לפי רמת השירות אותה הם מעניקים ללקוחותיהם. מדד זה התפרסם בעיתונות הכלכלית וקיבל ביטוי פומבי תוך אזכור של המובילים, החלשים, המשתפרים והנחלשים בהשוואה לשנים קודמות...

קמעונאות 2019 – מגמות וכיוונים מסתמנים

קמעונאות 2019 – מגמות וכיוונים מסתמנים

באמצע החודש (ינואר, 2019) נכחתי בוועידת הקמעונאות השנתית הגדולה בעולם NRF 2019 שמתקיימת בניו יורק. ועידה זו היא הזדמנות יוצאת דופן להביט בתעשיית הקמעונאות העולמית מכל הכיוונים והזוויות ולהבין לאן הולך השוק ומהן המגמות העיקריות המסתמנות בו. ראשית...

 
 
 
 
 
 
נגישות