הרבה בושם זרם בסניפים מאז שנולד מותג הפארם החדש. איך חוויית לקוח מפצה על נחיתות נדל”נית, מה עשתה הקורונה להרגלי הצריכה, ולמה המשלוח שלנו הולך להיראות אחרת לגמרי? אורי וטרמן משרטט את מהפכת הפארם, מתרופות עד הבית ועד לקנאביס בחנויות אורי וטרמן...
מפּגעי המסכות עד לבשמים מהאמירויות, ממותגי “עשה זאת בעצמך” עד הפיכת סניפי הפארם למוקדי בילוי, ולמה החיבור בין בית מרקחת לקוסמטיקה חזק היום יותר מתמיד. מנטורית הביוטי גליה חן תורן מספרת על הטרנדים החמים של הקורונה ועל מודל היופי החדש...
הפתרון של RightHear מנגיש את המרחב הציבורי לכבדי ראייה ובעלי מגבלת התמצאות. שופרסל הרימה את הכפפה והתקינה אותו בכל סניפיה. “זה מודל לחיקוי של שילוב וחדשנות עבור כל רשת קמעונאית בארץ ובעולם”, אומר מייסד הסטארט-אפ, וחושף כמה מהתוכניות לשנה...
ככל שמשבר הקורונה נהיה “חלק מהחיים החדשים”, כך הלקוחות מגלים פחות הבנה למצב החירום בו מצויים נותני השירות. עלינו מוטלת האחריות לבצע עוד התאמות, אולם על הלקוחות להבין שתהליך השינוי עוד בעיצומו. בשונה ממצבים מלחמתיים אשר פוקדים את ישראל...
מכירות האונליין קפצו בקורונה אבל ממש לא יתכווצו יחד איתה. איך נותנים את הצעת הערך הטובה ביותר ללקוחות עם ציפיות בשמיים? למה אמזון היא לא המודל? ומהם המפתחות לתשתית שאומנם לא תחזה את המשבר הבא, אבל תאפשר להתמודד איתו? דניאל קורן, מנהל האיקומרס...
בגלל הגמישות, בזכות הנגישות, למען הלידים וכדי לא להישאר בעיוורון: מנהל אגף לקוחות ושותפים עסקיים בבזק מציג את הסוגים, היתרונות ואיך בונים את זה נכון דניאל שמעוני הטכנולוגיה דוהרת קדימה. בתחומים כמו טלקום, מחשוב, קווי תקשורת לקופות...
70% עלייה ברכישת אונליין משנה שעברה, עלייה של כ-10% בקנייה באתרים ישראליים וירידה של 10% באתרים בינלאומיים בהשוואה בין השנים 2019-2020 במסגרת ההיערכות לחודש ‘נובמבר אונליין’ – עם מבצעים לאורך כל חודש נובמבר בהתאמה לחגי הקניות...
השבוע נפגשנו אונליין בכנס שופרסל וכלכליסט שעסק בסוגיית השירות בעידן הקורונה בו אנו חיים. בכנס צפו משתתפים רבים מעולמות השירות, הצרכנות והקמעונות וכעת אנו שמחים להציג בפניכם ולטובת מי שלא צפה בכנס את עיקרי ההרצאות. שירות בשעת חירום: מהם...
UPS משנה אסטרטגיה עם הפנים לשחקני האיקומרס הקטנים. אילו הזדמנויות מייצרת הטכנולוגיה ללקוחות של הלקוחות שלה? ומה עושה המעבר ל-B2C לחברת השילוח עצמה? עוד הרבה לפני הקורונה, ובוודאי בצל המגיפה, החיים שלנו עברו לרשת. אנחנו מתעדכנים דרכה, שומרים דרכה על...
בעידן בו אנו חיים, הדיגיטל הוא מרחב המחיה של רובנו, וגם של רוב הלקוחות שלנו. ארגונים יודעים את זה, ומנהלים חלק גדול ממערכת היחסים עם הלקוחות שלהם בדיגיטל: משווקים, מוכרים, מייצרים תוכן בעל ערך וגם – נותנים שירות בדיגיטל: במיילים, בווטסאפ...