הימים כיום הם ימים של שינוי והתפכחות בזירת החברות הטכנולוגיות. תהליך זה בא לידי ביטוי בירידה חדה בשווי חברות ציבוריות ופרטיות ואף בפיטורי עובדים ובסגירת פעילויות של חברות, אשר נהנו בשנים האחרונות מצמיחה והתנפחות, שאפשרה חגיגה לכל מי שלקח איזשהו חלק או תפקיד בענף זה. לתופעת התפוצצות בועת ההייטק פנים רבות ואפשר לנתח את השלכותיה… קרא עוד»
פתרון טכנולוגי, מבוסס מצלמות ובינה מלאכותית, מזהה את המוצרים כשהם מוכנסים לעגלה. הסכום המצטבר מוצג במסך מגע עם מבצעים בהתאמה אישית. בשלב הבא גם נדלג על הקופה יום שישי בבוקר, הקנייה הגדולה לשבת. דמיינו שהייתם יכולים להגיע לסופר ולצאת ממנו בלי לעמוד ולו לרגע בתור לקופה. דמיינו שכל מוצר שהייתם לוקחים מהמדף היה פשוט נקלט… קרא עוד»
הלקוחות דורשים את זה, המשקיעים מחפשים את זה, וגם האקלים מזכיר לנו שאף ארגון לא פועל בחלל ריק. איך צריך להיראות דו”ח אחריות תאגידית? אילו ערכים ויעדים מציגה בו שופרסל? ולמה האימפקט החשוב ביותר שלו הוא בכלל על הארגון עצמו? הדו”חות הבינלאומיים הם חד משמעיים, אבל גם בלעדיהם המגמה כבר ברורה: רצף של אסונות טבע,… קרא עוד»
תשלום בסמארטפון במקום בכרטיס אשראי מפלסטיק זו כבר הבשורה של אתמול; פייבוקס הופכת את הארנק הדיגיטלי לפלטפורמה לשירותי הבנקאות והאיקומרס באשר הם. מנכ”ל שופרסל פיננסים אבי צימרמן מציג את הלֶדֶרמן החדש של העולם הצרכני. מהפכת התשלומים, שהגיעה לישראל באיחור מסוים, נכנסה השנה להילוך גבוה. יותר ויותר צרכנים, שנטשו מזמן את המזומן, נפרדים כעת גם מכרטיס… קרא עוד»
תוכנית חדשה לצבירת מטבעות וירטואליים שהשיק מועדון הלקוחות של קבוצת שופרסל חוסכת עד מאות שקלים בחודש למשפחה. ההצטרפות ללא עלות, יחס ההמרה משתלם מאי פעם, והמימוש יכול להיות מיידי – בתוך הרשת או מחוץ לה מטבעות במקום נקודות, יחס צבירה משודרג ואפשרות למימוש מיידי, אם בשופרסל ו-Be ואם במגוון רשתות, חנויות ומסעדות מחוץ לקבוצה –… קרא עוד»
ההסתערות של ימי הסגרים דעכה, אבל רבים ש”גילו” במהלכם את הרשת ראו כי טוב ונשארו. מהן הקטגוריות המובילות? מי לא זוכר את נובמבר? ולאיזה טיפוס צרכני אתם משתייכים? תובנות צרכניות, שיווקיות וחברתיות מדו”ח האיקומרס השנתי של שופרסל. שוברים את הרשת: על פי דו”ח האיקומרס של שופרסל, תשעה מכל עשרה ישראלים קונים אונליין, מחציתנו עושים זאת… קרא עוד»
לפנות בערוץ שנוח ומתי שנוח, לבצע פעולות באופן עצמאי, לדעת שהנציג שמולך כבר יודע את כל מה שצריך כדי לעזור: שפע של כלים חדשים מקפיץ את חוויית הלקוח בשופרסל וגם את שביעות הרצון של העובדים. גישת “הלקוח במרכז” (Customer Centric) איננה עניין חדש בעולם הקמעונאות בכלל וברשת שופרסל בפרט. ניתן אפילו לומר שהיא מלווה את… קרא עוד»
רבות דובר ובוודאי עוד ידובר על שנת 2020 בה כולנו מצאנו את עצמנו לראשונה מתמודדים עם אתגר שאף אחד לא באמת צפה או היה מוכן אליו. כמו במרבית המשברים, גם במקרה זה, למרות הניסיונות להיערך למשברים ולמצבי קיצון – תמיד האירוע המטלטל שיגיע יפתיע ויהיה שונה מזה שחושבים עליו. מגפת הקורונה עוד לא נעלמה מהעולם. כאן בישראל, בזכות מבצע החיסונים הגדול, נראה כי אנו מצויים בשלבים… קרא עוד»
השבוע אנו שמחים לארח את טל זייברט – ראש תחום חווית לקוח ב-’SAP’.תחום חווית הלקוח, עולה בשיח הציבורי בעולמות הטכנולוגיים לא מעט בשנים האחרונות. הדבר גורם ליותר ויותר נותני שירות להפוך ערניים וקשובים לצורכי הלקוחות ולהתאים עבורם פתרונות מתקדמים. בין הפתרונות הטכנולוגיים שמספקת SAP לשיפור ומדידת חווית הלקוח, מגוון כלים שמטרתם להגשים את היעדים העסקיים… קרא עוד»
בפרק התשיעי בסדרת הפודקאסטים AT YOUR SERVICE IL שמחנו לארח את עו”ד חגית בלייברג – אחת מעורכות הדין המוערכות והמובילות בישראל, שותפה בכירה וראש מחלקת ליטיגציה תאגידית בגולדפרב-זליגמן עורכי דין.בשיחה עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות שופרסל, מספרת עו”ד בלייברג על הדרך ארוכת השנים ומלאת הניסיון שעברה כמי שעוסקת בתובענות ייצוגיות, על רגעים משמעותיים שעיצבו… קרא עוד»