בלוג

מחדר העבודות של אורה ועד חוויה אקדמית דיגיטלית – שיח על חווית לקוח ושירות באקדמיה של היום עם ד”ר איילת בן עזר

בפרק החמישי שלנו שיחה עם ד”ר איילת בן עזר – מנכ”לית המרכז הבינתחומי הרצליה ודירקטורית במספר חברות. ד”ר בן עזר המגיעה מעולם המשפט והאקדמיה, מאמינה שתחום ההשכלה הגבוהה מתקדם בצעדי ענק לעבר שיא הקדמה הטכנולוגית ביצירת חווית הלקוח של הסטודנטיות והסטודנטים.בשיחה עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות שופרסל, מספרת ד”ר בן עזר על תפיסת עולמה… קרא עוד»

סיכום שנת 2020 בראי השירות

רבות דובר ובוודאי עוד ידובר על שנת 2020 בה כולנו מצאנו את עצמנו לראשונה מתמודדים עם אתגר שאף אחד לא באמת צפה או היה מוכן אליו. כמו במרבית המשברים, גם במקרה זה, למרות הניסיונות להיערך למשברים ולמצבי קיצון – תמיד האירוע המטלטל שיגיע יפתיע ויהיה שונה מזה שחושבים עליו.  מגפת הקורונה עוד לא נעלמה מהעולם. כאן בישראל, בזכות מבצע החיסונים הגדול, נראה כי אנו מצויים בשלבים… קרא עוד»

מהעגלה עד הקופה: תרבות של שירות. שיחה עם שלומי כהנא, מנהל מוקדי התפעול וחווית הלקוח בשופרסל

איך גורמים ללקוח להרגיש רצוי ונינוח גם כשהוא עומד בתור? ולמה כדאי למנהל להרים טלפון דווקא למי שנתן לסניף ציון מעולה? שלומי כהנא, מנהל מוקדי התפעול ופרויקט חוויית הלקוח בשופרסל, מגלה את סודות השירות בסניפים. המערכות הולכות ומשתכללות, ערוצי קשר חדשים נולדים כל הזמן, הזמנות נשלחות מהבית בכמה קליקים, ויש היום כבר מקררים שיודעים לעשות… קרא עוד»

משמלה בגן העיר ועד וועדת הכלכלה בכנסת – שיח על שירות, תחרות וחקיקה צרכנית עם איתן כבל

השר וחבר הכנסת לשעבר איתן כבל, פועל רבות למען הוגנות צרכנית בישראל.בתקופה בה כיהן כיו”ר ועדת הכלכלה, יזם וקידם כבל לא מעט חוקים צרכניים המשפיעים על חברות ונותני שירות בישראל כדוגמת ‘חוק המועצה הישראלית לצרכנות’ המסדיר את זכויות הצרכנים, ו’חוק מענה אנושי תוך 6 דקות’ במרכזי השירות השונים.איך חוויות אישיות סללו עבורו את תחילת הדרך… קרא עוד»

לפני זמן המחשב וההייטק: הקניות והשירות של פעם. ראיון עם בני סעידי, ראש מטה תפעול ושרשרת אספקה ושלומי כהנא, מנהל מוקדי התפעול וחווית הלקוח בשופרסל

הדרישות שנשלחו לספקים בדואר, הקופה הרושמת הראשונה, התחרות שנולדה ושיפרה את השירות, והקרטונים שמנהל הסניף סחב ליפה ירקוני הביתה – מבט נוסטלגי על שופרסל של פעם עם הוותיקים שבחבורה. זה התחיל, כמה מפתיע, בעיצומה של תקופת הצנע. דווקא אז, תחת מגבלות על רכישת מזון ומוצרי צריכה, נחנך הסניף הראשון של שופרסל (שם שנגזר מהביטוי הארמי… קרא עוד»

המספרים של השירות: איך מכמתים חוויית לקוח. שיחה עם רינת שפיר, מנהלת המטה של אגף לקוחות ושירות בשופרסל

נתוני אמת הם הבסיס לניהול, ועל אחת כמה וכמה בתחום השירות. כל עוד אנחנו מבינים לאן רצינו להגיע, משתמשים במתודולוגיה שמתאימה לערוץ, מציבים מדדים ברי השגה וזוכרים שהמדידה אמורה לשרת אותנו, ולא אנחנו אותה. If you can’t measure it, you can’t manage it – לימד אותנו פיטר דרוקר, מי שנחשב לאבי תורת הניהול המודרנית. “אם… קרא עוד»

למכור קציצות כמו תיקים של לואי ויטון – שיח על שירות, טעמים וחווית לקוח קולינרית עם השף אבי ביטון

השף אבי ביטון נותן שירות למאות אנשים בכל יום בשלל המסעדות והמעדניות שבבעלותו. לצד האוכל, שחייב להיות לא פחות ממצוין, הוא מקפיד על אווירה, אריזה מרתקת, שירות וחוויה שהופכים את השילוב למתכון מנצח.בשיח עם צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות בשופרסל, מספר ביטון על אתגרי השירות הקיימים בעולם המסעדנות. איך שומרים על צוות מטבח מנצח? למה לא… קרא עוד»

לתת שירות גם עם המטקה בחוף הים – שיח על שירות, דוברות וחיים בעידן של רשתות חברתיות עם רני רהב

איפה עובר הגבול בין רן רהב היחצן ורני האדם הפרטי? למה הציבור הישראלי הוא החכם ביותר בעולם? למה הוא ממליץ למותגים להצטרף לטוויטר? מהו מדד השירות של אבא של רני?  ולמה הוא חייב לענות לנייד גם אם הוא באמצע משחק מטקות בחוף הים בשישי בצהריים? צביקה ביידא, סמנכ”ל לקוחות ושירות בשופרסל ורני רהב בשיחה על… קרא עוד»

כשתפעול צבאי ושירות רגשי נפגשים – שיח בנושא שירות, מנהיגות וניהול עם מנכ”ל קבוצת שופרסל איציק אברכהן

אז איך למעשה מודדים שירות? למה הקשר האישי עם מקבל השירות הוא הדבר החשוב ביותר? ולמה הקצב והקופאית בסופר יותר חשובים מכל טכנולוגיה חדשנית שתכניסו אליו.צביקה ביידא סמנכ”ל לקוחות ושירות בשופרסל ואיציק אברכהן, מנכ”ל שופרסל, בשיחה על הצלחה מסחרית, הגשמה עצמית ועל הישראליות המודרנית.

הפנים של שופרסל מאצלי בסלון: אתגרי השירות בקורונה

ביקושי האונליין זינקו, המוקדים התמלאו בפניות – ואז התרוקנו בעצמם, כשרוב העובדים עברו לעבוד מהבית. איך מנהלים אותם מרחוק? איך מכשירים עובדים חדשים בזום? ולמה כל נציג חייב להיות קצת שלמה ארצי? מנהלים במערך השירות של שופרסל מספקים הצצה אל מאחורי הקלעים של השנה הכי דרמטית בעולם הקמעונאות. הקורונה שינתה באופן דרמטי את הרגלי הצריכה,… קרא עוד»

AT YOUR SERVICE
נגישות