בלוג

סיכום שנת 2020 בראי השירות

רבות דובר ובוודאי עוד ידובר על שנת 2020 בה כולנו מצאנו את עצמנו לראשונה מתמודדים עם אתגר שאף אחד לא באמת צפה או היה מוכן אליו. כמו במרבית המשברים, גם במקרה זה, למרות הניסיונות להיערך למשברים ולמצבי קיצון – תמיד האירוע המטלטל שיגיע יפתיע ויהיה שונה...

תפקיד המגזר העסקי בשיקום האמון הציבורי

הדרך להוביל לחיזוק האמון ולשיפורו היא לא באמצעות תרומה ופעילות קהילתית פילנטרופית, אלא בפעילות הליבה, באמצעות שיפור השירות והמוצר אותו החברה משווקת לציבור חברת ייעוץ התקשורת אדלמן, שחוקרת מזה שנים את נושא האמון, פרסמה לאחרונה את דו”ח...

שירות לקוחות: לפעמים זו שאלה של חיים ומוות

השבוע פורסם על תביעה כנגד אתר רובין הוד, אשר הוגשה על ידי הוריו של בחור צעיר שהתאבד, לאחר שעשה שימוש בפלטפורמת המסחר בניירות ערך. על פי הפרסומים, אותו בחור עשה שימוש באתר רובין הוד ובגלל מסרים מטעים שקיבל מהאתר, חשב בטעות שנגרמו לו הפסדים כבדים...

ה- WIN-WIN של המותג הפרטי

5,500 מוצרים בדגש על איכות, חדשנות ובריאות, דגש על ספקים ותוצרת ישראליים, ספקים קטנים שזוכים להזדמנות והוזלה גורפת ביוקר המחיה – מנהלת תחום המותג הפרטי של שופרסל מספרת איך זה התחיל, מתי חל המפנה הדרמטי ומה מתוכנן להמשך קורין קטנר, מנהלת המותג הפרטי...

בין שירות לאחריות – כלכלת הפלטפורמה והצורך בהבעת עמדה

האם אנו כמובילי מותגים וחברות עסקיות נדרשים להביע עמדות ערכיות ולהגביל פעילות הנעשית דרכנו כאשר היא סותרת ערכים מסוימים, או שכחברה עסקית שנועדה לתת שירות ובפרט לאור חופש הביטוי, על החברה לאפשר כל פעילות הנעשית על הפלטפורמות שלה? העולם כולו צפה...

מותו של מגדלור השירות, והמורשת שהוא משאיר

בשבוע שעבר נודע על מותו בטרם עת של טוני שיי (Tony Hsieh), המנכ”ל המיתולוגי של חברת זאפוס (Zappos), שהלך לעולמו בגיל 46, לאחר שנפגע משריפה שפרצה בבית בו שהה מספר ימים קודם לכן. מעבר לטרגדיה האישית, מדובר באובדן גדול לעולם העסקי והצרכני, עם לכתו...

לתת, מהמדף ומהלב

מיזם הצלת מזון, המשותף לשופרסל ולארגון “לתת”, פועל כבר שנה חמישית ומעביר מוצרי מזון ראויים למאכל לאלפי משפחות ובודדים הסובלים מאי  ביטחון תזונתי. שיתוף הפעולה הזה, שכולו סולידריות חברתית, עושה רק טוב לכולם ידוע שהנתינה עושה טוב לא...

מהמרלו”ג האוטומטי עד להתנהגות של כל נהג: אתגרי ההפצה של שופרסל

כמה חודשי קורונה הקפיצו את המערך בשלוש שנים. אבל עם כל הכבוד ליכולות הלוגיסטיות, לניטור הממוחשב, לרמפות הרובוטיות ולמשלוחי תרופות עד הבית, הכול יקום או ייפול ב-last mile. אסף וולנר, מנהל ההפצה בשופרסל אונליין כותב על השנה האינטנסיבית בכל הזמנים ועל...

מחזון עתידני לפתרון מציל חיים ארצי: משלוחי התרופות של Bela by Be

המיזוג היה חלק ממהלך אסטרטגי: ליצור מרקטפלייס וירטואלי עם סל קניות אחד ובו מזון, טואלטיקה ואנטיביוטיקה. בדיוק אז הגיעה הקורונה, עם זינוק של 2000% בביקושים. שי אלמוג, מייסד אתר הפארם Bela מקבוצת שופרסל, משחזר את הדרמה הגדולה שהפכה את החזון לכורח...

 
 
 
 
 
 
נגישות