לצבור בשופרסל, לממש במסעדה: מועדון הלקוחות SUPREME פותח עידן צרכני חדש

תוכנית חדשה לצבירת מטבעות וירטואליים שהשיק מועדון הלקוחות של קבוצת שופרסל חוסכת עד מאות שקלים בחודש למשפחה. ההצטרפות ללא עלות, יחס ההמרה משתלם מאי פעם, והמימוש יכול להיות מיידי – בתוך הרשת או מחוץ לה


מטבעות במקום נקודות, יחס צבירה משודרג ואפשרות למימוש מיידי, אם בשופרסל ו-Be ואם במגוון רשתות, חנויות ומסעדות מחוץ לקבוצה – אלו רק כמה מהבשורות הגלומות בתוכנית החדשה של מועדון הלקוחות של קבוצת שופרסל.

מועדון הלקוחות, שהושק לפני 15 שנה, הוא הגדול בישראל ומונה כשני מיליון חברים, כ-650 אלף מתוכם מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל כאל. במסגרת התוכנית החדשה, מי מחברי המועדון שירכוש מדי חודש ב-500 שקלים ומעלה בסניפי שופרסל ו-Be או באתר האונליין, יוכל לצבור מטבעותSUPREME  וירטואליים. את המטבעות ניתן להמיר ולממש בקלות, בין שבקניות בתוך קבוצת שופרסל ובין שביותר מ-150 רשתות תו הזהב, חנויות ומסעדות.


איך זה עובד בפועל? ההצטרפות לתוכנית פתוחה לכל לקוח בפשטות, במהירות וללא עלות באחד מערוצי הדיגיטל. מיד עם הצטרפותו מתחיל הלקוח לצבור מטבעות וירטואליים בכל קנייה – מטבע SUPREME אחד כנגד כל שקל ששילם. מדובר בשיפור משמעותי ביחס הצבירה לכלל לקוחות המועדון, כאשר לקוחות האשראי נהנים מיחס צבירה כפול ואף משולש בקניית מוצרי מותג שופרסל. למשלמים עם ארנק פייבוקס וכרטיס אשראי ניתנת הטבה נוספת.

מרגע שנצברים המטבעות, הלקוח יכול להחליט כמה מתוכם לממש, מתי והיכן. עוד קודם לכן, את הנקודות שצבר במסגרת התוכנית הישנה יוצע לו להמיר למטבעות SUPREME. מטבעות חדשים יתווספו לצבירה הכוללת שלו מיד לאחר כל קנייה, וניתן לממשם ללא המתנה – אין עוד צורך לחכות לסוף הרבעון, ואף לא לסוף החודש. ההמרה והמימוש נעשים דרך אפליקציית פייבוקס. שם, כמו גם בכל הערוצים הדיגיטליים של קבוצת שופרסל, ניתן גם לעקוב אחר יתרת המטבעות והיסטוריית הפעולות במסגרת התוכנית.


מבצעים בהתאמה אישית והטבות מיוחדות

נוסף על תוכנית הצבירה החדשה, מועדון SUPREME מעניק ללקוחותיו מגוון הטבות פרסונליות מתקדמות: קופוני הנחה אישיים על מוצרים בהתאמה להרגלי הקנייה של הלקוח, מבצעים והנחות לחברי מועדון בלבד, אירועי מועדון ייחודיים בסניפים וכן שירותים דיגיטליים ייחודיים ללקוחות המועדון כגון קופות עצמאיות, שירות “סרוק וקנה” ועוד. בהמשך יוכלו לקוחות מועדון SUPREME ליהנות ממגוון הטבות ופעולות נוספות כנגד המטבעות הווירטואליים שצברו, למשל: תגמול מטבעות באירועים מיוחדים, רכישת מוצרים בעזרת המטבעות, קבלת הטבות צרכניות מחוץ לקבוצה ועוד.

כיום, Supreme הוא המועדון היחיד בקטגוריית רשתות השיווק המאפשר לצבור מטבעות בכל קנייה במגוון תחומים, וזאת אף ללא הצטרפות לכרטיס האשראי של הרשת. זהו גם המועדון היחיד בקטגוריה שניתן לממש בו את המטבעות שנצברו לא רק בסניפי הקבוצה, אלא גם בעשרות רבות של רשתות ובתי עסק אחרים ובהם: קסטרו, רנואר, אדידס, H&M, סטימצקי, גולף, שילב, פקטורי 54, מנגו, כיתן, אופטיקנה, אירוקה ועוד. התוכנית החדשה מייצרת ערך אמיתי ללקוחות שופרסל. זאת כאשר שיטת המטבעות הווירטואליים מקנה לכל משק בית חיסכון של עד מאות שקלים בחודש על הוצאות בתחומי המזון, הפארם, הבית והפנאי. “השקת תוכנית המועדון החדשנית משקפת נדבך נוסף בחיזוק הקשר עם הלקוחות ובשדרוג הצעות הערך הייחודיות עבורם”, אמר על כך מנכ”ל שופרסל איציק אברכהן. “חברי מועדון הלקוחות ייהנו כעת אף יותר מצבירת מטבעות על כל קנייה ברשתות הקבוצה, ממבצעים מותאמים אישית ומהטבות מיוחדות, שיוכלו לחסוך עבורם מאות שקלים בחודש בשילוב הארנק הדיגיטלי פייבוקס”.

היי, הכתבה עניינה אותך?

  • 1 לא ממש
  • 1 כתבה מעניינת
  • 2 עניינה אותי
    מאוד!
כתוב ע״י
גיא רונן
לכתבות נוספות
AT YOUR SERVICE
נגישות