אודות

זירת התוכן At Your Service הוקמה למען קהילת העוסקים והמתעניינים בעולם הלקוחות והשירות בישראל, מתוך מטרה ליצור במה לתכנים מקצועיים איכותיים ומתוך רצון להעצים את השיח בתחום השירות בישראל ועל ידי כך להביא להגברת התודעה לנושא זה. הזירה מהווה מקום לשיח פתוח, פרסום טורי דעה, כתבות, ראיונות ועוד.

תחום הלקוחות והשירות הישראלי עשה כברת דרך בשנים האחרונות הן במגזר העסקי והן במגזר הציבורי, יחד עם התקדמות דיגיטלית המאפשרת את שיפור השירות. בלוג זה נועד להאיר זרקור על הנעשה בארץ ובעולם כדי להמשיך לקדם ולשפר את תרבות השירות הישראלית.

אנו מזמינים את מי שמוצא עניין בתחום לקחת חלק ולהשתתף בפרסום תוכן רלוונטי ולתרום לשיח המקצועי בנושא.

מנהלי זירת התוכן הם הנהלת אגף לקוחות ושירות בשופרסל, אשר יזמו את הקמתה ופועלים הן בחברה והן מחוץ לה לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בישראל.

“אנו שמחים לשתף את הציבור בעולמות התוכן המרתקים בהם אנו עוסקים, ובתוך כך גם ללמוד ולצמוח משיח מקצועי פורה ומעשיר בתחום הלקוחות והשירות.

כקבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל, אנו רואים חשיבות רבה לא רק בשיפור השירות ללקוחותינו אלא גם ביצירת השראה ובחיבור כמה שיותר אנשים לתחום זה.

העיסוק בשירות ובשיפור חווית הלקוח, שהם זכות קיומנו כמעט היחידה, יוביל את כולנו לצמיחה והתפתחות ואנו שואפים כי במה זו תהיה לגורם מרכזי בתהליכים אלו.”

צביקה ביידא

סמנכ”ל לקוחות ושירות שופרסל

 
 
 
 
 
 
נגישות