תמונה מכנס השירות 2017

כנס השירות 2017

שופרסל בשיתוף עיתון כלכליסט, קיימו לראשונה בשנת 2017 את כנס השירות בסימן “שירות הלקוח בעידן החדש”. הכנס העלה על סדר היום סוגיות מרכזיות  בתחום הניהול והשירות בהן בין היתר, השפעת תהליכים פנים ארגוניים על השירות ללקוח, חדשנות וטכנולוגיה בעולם משתנה, שיפור השירות כמפתח לשיפור ביצועי החברה, אתגרי 2020 בתחום השירות וכיצד משפרים איכות מותג לאורך זמן.

הדוברת המרכזית של הכנס, ג’ודית נלסון, לשעבר סמנכ”לית משאבי אנוש ופיתוח ארגוני ב-Tesco  העולמית, הציגה את האתגרים והשינויים הצפויים בענף הקמעונאות לאור התפתחות המסחר המקוון על חשבון החנויות הפיזיות ואמרה “הניסיון שלי מלמד שמי שיש לו יחסים פתוחים עם קולגות, והוא מקשיב ומגיב — יהיה חלק מהמסע של העסק ומהפתרון לבעיות שלו. אם לפני כמה שנים שינויים בעסק היו נעשים בלי לשתף את העובדים, היום דברים נעשים באופן גלוי יותר ובשיתוף העובדים. אני חושב שהדבר נכון במיוחד בקמעונאות, שם העובדים במגע יומיומי עם הלקוחות”.

בין משתתפי הכנס: איציק אברכהן מנכ”ל שופרסל שהציג את מהפכת השירות של הרשת; סמפכ”ל המשטרה ניצב זוהר דביר שהציג את תפיסת השירות לאזרח בתקופה מאתגרת של חשיפה וביקורת.

עוד הופיעו בכנס: פרופ’ שוקי שמר, יו”ר אסותא שדיבר על אחריות המנהלים בבניית תרבות ארגונית מוכוונת לקוח; סמנכ”ל הלקוחות והשירות צביקה ביידא ומומחי דיגיטל וחווית לקוח: רועי דויטש, מייסד ומנכ”ל הסטארט-אפ Jolt; ארנון ברזילי, מנהל שיווק דיגיטל ב-salesforce ישראל ואילה ביאליסטוק, מומחית לעיצוב חווית לקוח ולשעבר סמנכ”לית השיווק של Landa Digital Printing.

במסגרת הכנס התקיים מושב מיוחד שיעסוק באתגרים של ארגונים מסורתיים בתחום השירות. במושב השתתפו אורי סירקיס, מנכ”ל ישראייר, אמיר הלוי, מנכ”ל משרד התיירות; מארק און, מנכ”לGett ישראל ושי פלדמן, מנכ”ל חברת הביטוח AIG.

כתוב ע״י
מערכת הבלוג
לכתבות נוספות
AT YOUR SERVICE
נגישות